Ciro Parfums
Історія парфумерного бренду Сіго почалася ще далекого 1869 року, коли в Англії була створена косметична компанія La Société Gladstone et Cie. B 1923 вона змінила свою британську адресу на паризьку 20 гue de le Paix, а новий парфумерний бренд Сіго отримав свою назву на честь відомого на той час нічного клубу.
Першим дистриб'ютором косметики, парфумерії та туалетного приладдя від Сіго в США стала Елізабет Арден. Починаючи з 1924 року, вона імпортувала продукцію з Франції (разом з парфумами від Babani perfumes) Композиції Сіго набували все більшої популярності, і вже в 1926 році вони продавалися в аптечних мережах і великих універмагах.
Слід зазначити, що в той час таким чином поширювалася більшість парфумів, але продукція Рarfums Ciro вважалася на голову вищою за інших брендів ароматного асортименту. По суті, її можна було вважати аналогом сучасної ніші: незвичайне поєднання парфумерних інгредієнтів, їхню високу якість і презентації, що запам'ятовуються.
Були розраховані не так на широкі маси, але в поціновувачів парфумерії як мистецтва. У рекламній кампанії 1924 говорилося: «Кожна жінка обожнює рідкісні аромати від Ciro's Perfumes. Ciro's Perfumes краще не тому, що вони дорогі, а тому, що вони мають дивовижний шарм»
Історія парфумерного бренду Сіго почалася ще далекого 1869 року, коли в Англії була створена косметична компанія La Société Gladstone et Cie. B 1923 вона змінила свою британську адресу на паризьку 20 гue de le Paix, а новий парфумерний бренд Сіго отримав свою назву на честь відомого на той час нічного клубу.
Першим дистриб'ютором косметики, парфумерії та туалетного приладдя від Сіго в США стала Елізабет Арден. Починаючи з 1924 року, вона імпортувала продукцію з Франції (разом з парфумами від Babani perfumes) Композиції Сіго набували все більшої популярності, і вже в 1926 році вони продавалися в аптечних мережах і великих універмагах.
Слід зазначити, що в той час таким чином поширювалася більшість парфумів, але продукція Рarfums Ciro вважалася на голову вищою за інших брендів ароматного асортименту. По суті, її можна було вважати аналогом сучасної ніші: незвичайне поєднання парфумерних інгредієнтів, їхню високу якість і презентації, що запам'ятовуються.
Були розраховані не так на широкі маси, але в поціновувачів парфумерії як мистецтва. У рекламній кампанії 1924 говорилося: «Кожна жінка обожнює рідкісні аромати від Ciro's Perfumes. Ciro's Perfumes краще не тому, що вони дорогі, а тому, що вони мають дивовижний шарм»