Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00
СБ - НД: Вихідний
Передзвоніть мені

Brioni В наявності

Купить духи

        Brioni – італійський будинок моди та знаменитий бренд одягу. У 1945 році два кравці об'єдналися і відкрили фірмовий бутік у Римі. На початку 50-х відбувся перший показ у Флоренції. Пропозиції нової марки були відзначені захопленими відгуками. 1990 року компанію очолив Умберто Анджелоні. Новий керівник склав активний план дій. Почав випуск жіночої лінійки, розширив мережу бутіків, а також одяг цього бренду з 1995 року постійно використовується у фільмах про Джеймса Бонда.
        Сьогодні будинок моди керується родичами засновників. У 2009 році під маркою Brioni виходить перший чоловічий парфум. Керівництво компанії наголошує, що це не комерційний проект, а прагнення передати через аромат особливий стиль одягу. Перше видання було лімітованим і чітко простежувалися італійські традиції. Оформлення флакона розробили штатні дизайнери модного будинку, які спеціалізувалися на створенні запонок та шпильок для краваток.
         До каталогу модного будинку входить 4 композиції для чоловіків, автором яких є Раймонд Маттс. Цей ніс особливо підходить до створення ароматів. Він шукає красу в навколишньому світі і додає до неї власні почуття та емоції, а також відрізняється оригінальністю та несподіваним підходом.

Товари не знайдені
Купить духи

        Brioni – італійський будинок моди та знаменитий бренд одягу. У 1945 році два кравці об'єдналися і відкрили фірмовий бутік у Римі. На початку 50-х відбувся перший показ у Флоренції. Пропозиції нової марки були відзначені захопленими відгуками. 1990 року компанію очолив Умберто Анджелоні. Новий керівник склав активний план дій. Почав випуск жіночої лінійки, розширив мережу бутіків, а також одяг цього бренду з 1995 року постійно використовується у фільмах про Джеймса Бонда.
        Сьогодні будинок моди керується родичами засновників. У 2009 році під маркою Brioni виходить перший чоловічий парфум. Керівництво компанії наголошує, що це не комерційний проект, а прагнення передати через аромат особливий стиль одягу. Перше видання було лімітованим і чітко простежувалися італійські традиції. Оформлення флакона розробили штатні дизайнери модного будинку, які спеціалізувалися на створенні запонок та шпильок для краваток.
         До каталогу модного будинку входить 4 композиції для чоловіків, автором яких є Раймонд Маттс. Цей ніс особливо підходить до створення ароматів. Він шукає красу в навколишньому світі і додає до неї власні почуття та емоції, а також відрізняється оригінальністю та несподіваним підходом.