Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00
СБ - НД: Вихідний
Передзвоніть мені

Оплата і доставка парфумерії від інтернет магазину BRUNA.com.ua

Ви можете оформити замовлення декількома способами:

1. Самостійно оформити замовлення на сайті цілодобово в автоматичному режимі.
2.
За нашими телефонами в робочий час:

Київстар (098) 4000  585, МТС (099) 456-92-92, Life (063) 456-92-92

Якщо Ви не можете додзвонитися, то залиште Ваш номер телефону на нашому сайті і ми Вам обов'язково зателефонуємо.

ДОСТАВКА І ОПЛАТА

Доставка можлива наступними кур'єрськими службами:

Нова Пошта: Список філій та представництв

Терміни доставки в інші міста 1-2 дні.
Доставка може бути як платною, так і безкоштовною і залежить від способу доставки і оплати.

При замовленні оригінальної парфумерії, парфумерії під замовлення, пробника, тестера або Ви вперше робите на нашому сайті замовлення потрібна мінімальна передоплата ~ 100 грн. на наш рахунок Приватбанку. (Це застава транспортних витрат). Сума післяплати за замовлення буде зменшена на цю суму. Дякуєм за розуміння!
У нас власний склад – це гарантія того, що замовлений і оплачений Вами товар, буде завжди в наявності і буде вчасно Вам відправлений.
Економте час і бережіть свої нерви!
Наші менеджери мають право відмовити в прийомі замовлення у "клієнтів", ЯКЩО клієнт спілкується в принизливому або наказовому тоні.

Вибрати спосіб доставки і оплати Ви зможете при оформленні замовлення в кошику, а також система розрахує орієнтовну вартість доставки в Ваш регіон.
У разі передоплати за товар, після підтвердження замовлення, Вам будуть вислані реквізити нашого карткового рахунку в ПриватБанку.


Гарантія та повернення товару:

Відповідно до Закону про захист прав споживачів та Постанові Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р (Додаток №3 - Перелік товарів) парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

! Перед відправкою кожен флакон ліцензійної парфумерії перевіряється на брак.
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд товару, або товар не відповідає Вашому замовленню, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково змінимо його на належний товар. Якщо Ви покинули поштове відділення або відпустили кур'єра і розплатилися за замовлення - це означає, що Ви згодні з тим, що товар відповідає Вашим очікуванням і не підлягає поверненню.

Якщо Ви виявите заводський брак або пошкодження в отриманому товарі (не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково змінимо його на товар без заводського браку. Проте, зауважимо, що подібні дефекти ми зустрічаємо вкрай рідко, і розглядаємо такі випадки як виняткові. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі обміну або повернення товару все транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються покупцем.

Зверніть увагу! Якщо клієнт не забирає посилку протягом 5 робочих днів після прибуття її в відділення одержувача, вона автоматично відправляється назад, при цьому ми змушені оплатити транспортні витрати з доставки Вашої посилки до Вас і назад. Ми дуже розраховуємо на вашу порядність і відповідальність! Будь ласка, переконайтеся, що Ви зможете прийняти Ваше замовлення в обумовлені терміни. Дякую за розуміння!